Nowe twarze Żywiec Zdrój
Cezary Pazura, jeden z najpopularniejszych aktorów w Polsce, ponownie w roli ambasadora produktów mocno gazowanych Żywiec Zdrój. Kampania – za którą odpowiada agencja GONG – bazuje na niesłabnącej, memicznej wręcz popularności kultowego filmu Kiler. To kolejna odsłona działań marki Żywiec Zdrój z Cezarym Pazurą, które w ubiegłym roku zapoczątkowała agencja VMLY&R. Pod kultowym już hasłem Cezary Pazura “walczy” z przesłodzonym światem, promując zdrowsze orzeźwienie*, jakie oferuje Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Osobiście nie lubię słodzonego, bo cenię sobie zdrowy styl życia. Uznaję przede wszystkim wodę. Tym chętniej kolejny rok z rzędu współpracuję z Żywiec Zdrój – mówi sam Cezary o kampanii. Do grona bohaterów dołączyła teraz dwójka topowych polskich influencerów: Ciocia Liestyle oraz Patec.
Moc orzeźwienia, zero słodzenia!
Lato to czas, gdy poszukujemy orzeźwienia. Połączenie krystalicznej, źródlanej wody wraz z mocnymi bąbelkami to świetna alternatywa dla słodzonych napojów*. Cukier, słodziki, barwniki czy konserwanty warto ograniczyć, gdy chcemy się zdrowo orzeźwić. Przyjemność, rześkość, a do tego zero kalorii – także w trzech dostępnych wariantach smakowych – oto, dlaczego Mocny Gaz to prawdziwa moc orzeźwienia.
Start kampanii
W ramach kampanii, która ruszyła w lipcu 2023 r., pojawiają się nowe spoty reklamowe i materiały digital. Za kreacje i realizację odpowiada agencja GONG, spot wyreżyserował Adrian Chudek, produkcja to zasługa Movie Beats, a planowaniem mediów zajął się EssenceMediacom. Kampania będzie miała również swoją mocną odsłonę w mediach społecznościowych, gdzie zaangażują się znani influencerzy.
*Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Ważna jest zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.