Logo Żywiec Zdrój - napis falujący jak płynący potok

Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój®. Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.

W związku z konsekwentnie realizowaną misją firmy w obszarze prawidłowego nawodnienia, Żywiec Zdrój® rozpoczął kolejną odsłonę kampanii pokazującą rolę wody w życiu człowieka. Działania promocyjne dotyczą całej marki wody niegazowanej Żywiec Zdrój®. Spot reklamowy prezentuje serce nie tylko jako ogromnie istotny organ naszego ciała, ale także jako metaforę dobrych uczuć oraz jako miejsce, w którym metaforycznie je odczuwamy. Usłyszymy w nim, że: Serca pełne pasji to w 79% woda. Zdrowe serca to w 79% woda… tak samo jak złamane serca… czy troskliwe serca. (…) Składamy się z wody. Wybierz najlepszą dla siebie. Dzięki pokazaniu jak dużo wody zawiera ludzkie serce, Żywiec Zdrój® chce przypominać konsumentom o roli odpowiedniego nawodnienia.

W reklamie pokazujemy sytuacje, w których bohaterowie kierują się sercem. Serce to nie tylko metafora dobrych emocji, ale także jeden z najbardziej zasobnych w wodę organów w ludzkim ciele – wg naukowców zajmujących się badaniem fizjologii naszego organizmu składa się z niej aż w 79%. Właśnie dlatego w naszej kampanii podkreślamy ogromną rolę, jaką woda pełni w naszym życiu. – mówi Anna Kochańska, Kierownik Marketingu marki Żywiec Zdrój®.

Kampania wystartowała w marcu 2019 roku i będzie realizowana w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Krystaliczna niegazowana woda źródlana marki Żywiec Zdrój® jest czerpana z podziemnych górskich źródeł bijących w sercu Żywiecczyzny w Polsce i butelkowana na miejscu w nowoczesnych zakładach produkcyjnych firmy. Dzięki swojemu delikatnemu smakowi, niskiej mineralizacji, niskiej zawartości sodu oraz krystalicznej czystości jest odpowiednia do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zdrowia. Dzięki tym zaletom, Żywiec Zdrój® jest jedyną wodą polecaną przez Instytut Matki i Dziecka nawet dla niemowląt, kobiet w ciąży i karmiących piersią.

Zobacz także

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Niezbędne pliki cookies

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.).
Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Akceptuję cookies analityczne

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie.
Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Akceptuję cookies personalizujące

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Akceptuję cookies targetujące

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.

Więcej informacji można znaleźć w oświadczeniu o plikach cookie.