Żywiec Zdrój® oferuje dwa NOWE niskokaloryczne napoje herbaciane z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty o smakach: brzoskwinia&pomarańcza oraz cytryna&limonka. Pierwsze produkty pojawiły się na rynku w kwietniu br.
Konsumenci ceniący smak mrożonej herbaty od teraz mogą sięgnąć po NOWY napój herbaciany
z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty od Żywiec Zdrój®. Nowe produkty to połączenie naturalnej wody mineralnej, naturalnego ekstraktu z herbaty, naturalnych aromatów i nuty słodyczy. Co więcej, napoje herbaciane Żywiec Zdrój® dzięki dodatkowi substancji słodzącej z liści stewii zawierają o 30% mniej cukru*, niż przeciętny produkt tego typu dostępny na rynku.
Żywiec Zdrój® Black Tea to propozycja dla osób, które szukają lżejszej alternatywy do obecnych na rynku napojów typu ice tea. Produkt jest dostępny w dwóch ciekawych połączeniach smakowych: brzoskwinia&pomarańcza oraz cytryna&limonka w opakowaniach o pojemnościach 0,5l i 1,5l.
Zwolennicy lekkich herbacianych smaków mogą również sięgnąć po Żywiec Zdrój® Green Tea napój herbaciany
z naturalnym ekstraktem z zielonej herbaty w dwóch orzeźwiających smakach: mięty lub gruszki.
Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z czarnej herbaty o smaku brzoskiwnia&pomarańcza oraz Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z czarnej herbaty o smaku cytryna&limonka dostępne są w szerokiej dystrybucji
w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi:
2,99 zł dla pojemności 500ml
4,49 zł dla pojemności 1500ml
Kampania promocyjna linii herbat Żywiec Zdrój obejmuje telewizję, aktywności
w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży.
*Żywiec Zdrój za Nielsen: Żywiec Zdrój Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z czarnej herbaty o smaku brzoskwini i pomarańczy zawiera o 30% mniej cukru niż przeciętny produkt na rynku zdefiniowanym jako suma top produktów z kategorii Ice Tea (wg. Definicji Nielsena) generujących 93,6% sprzedaży wolumenowej (w litrach) w okresie lipiec‘17 - sierpień’18 na rynku cała Polska.
*Żywiec Zdrój za Nielsen: Żywiec Zdrój Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z czarnej herbaty o smaku cytryny i limonki zawiera o 30% mniej cukru niż przeciętny produkt na rynku zdefiniowanym jako suma top produktów z kategorii Ice Tea (wg. Definicji Nielsena) generujących 93,6% sprzedaży wolumenowej (w litrach) w okresie lipiec‘17 - sierpień’18 na rynku cała Polska.