Black Tea od Żywiec Zdrój® Do portfolio marki dołączyły dwa NOWE napoje herbaciane z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty

Żywiec Zdrój® oferuje dwa NOWE niskokaloryczne napoje herbaciane z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty o smakach: brzoskwinia&pomarańcza oraz cytryna&limonka. Pierwsze produkty pojawiły się na rynku w kwietniu br.

Konsumenci ceniący smak mrożonej herbaty od teraz mogą sięgnąć po NOWY napój herbaciany
z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty od Żywiec Zdrój®. Nowe produkty to połączenie naturalnej wody mineralnej, naturalnego ekstraktu z herbaty, naturalnych aromatów i nuty słodyczy. Co więcej, napoje herbaciane Żywiec Zdrój® dzięki dodatkowi substancji słodzącej z liści stewii zawierają o 30% mniej cukru*, niż przeciętny produkt tego typu dostępny na rynku.

Żywiec Zdrój® Black Tea to propozycja dla osób, które szukają lżejszej alternatywy do obecnych na rynku napojów typu ice tea. Produkt jest dostępny w dwóch ciekawych połączeniach smakowych: brzoskwinia&pomarańcza oraz cytryna&limonka w opakowaniach o pojemnościach 0,5l i 1,5l.

Zwolennicy lekkich herbacianych smaków mogą również sięgnąć po Żywiec Zdrój® Green Tea napój herbaciany
z naturalnym ekstraktem z zielonej herbaty w dwóch orzeźwiających smakach: mięty lub gruszki.

Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z  czarnej herbaty o smaku brzoskiwnia&pomarańcza oraz Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z  czarnej herbaty o smaku cytryna&limonka dostępne są w szerokiej dystrybucji
w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi:

2,99 zł dla pojemności 500ml
4,49 zł dla pojemności 1500ml

Kampania promocyjna linii herbat Żywiec Zdrój obejmuje telewizję, aktywności
w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży.

*Żywiec Zdrój za Nielsen: Żywiec Zdrój Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z czarnej herbaty o smaku brzoskwini i pomarańczy zawiera o 30% mniej cukru niż przeciętny produkt na rynku zdefiniowanym jako suma top produktów z kategorii Ice Tea (wg. Definicji Nielsena) generujących 93,6% sprzedaży wolumenowej (w litrach) w okresie lipiec‘17 - sierpień’18 na rynku cała Polska.

*Żywiec Zdrój za Nielsen: Żywiec Zdrój Black Tea napój herbaciany z ekstraktem z czarnej herbaty o smaku cytryny i limonki zawiera o 30% mniej cukru niż przeciętny produkt na rynku zdefiniowanym jako suma top produktów z kategorii Ice Tea (wg. Definicji Nielsena) generujących 93,6% sprzedaży wolumenowej (w litrach) w okresie lipiec‘17 - sierpień’18 na rynku cała Polska.

Zobacz także

Newsletter popupNEWSLETTER

Ustawienia prywatności

Ustawienia prywatności

W Serwisie stosujemy pliki cookie i inne podobne narzędzia śledzące. Stosowanie plików funkcjonalnych jest obowiązkowe i niezbędne do poprawnego działania Serwisu. Pozostałe pliki cookies będą stosowane wyłącznie wówczas, gdy wyrazisz na nie zgodę.

Aby wyrazić zgodę, aktywuj stosowanie wybranych plików cookie poprzez przesunięcie suwaka do pozycji aktywnej. W każdej chwili możesz zmienić wyrażone zgody. W stopce Serwisu znajdziesz "Ustawienia prywatności" / "Ustawienia cookies", które ponownie otworzą niniejsze okno wyboru.

Szczegółowe informacje o stosowaniu cookies znajdziesz w Polityce cookies. Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Ogólnej Polityce prywatności oraz Polityce prywatności Usług dodatkowych dostępnej w stopce Serwisu.

Obowiązkowe
Analityczne
Preferencje
Targetujące lub trackujące