Linia napojów Żywiec Zdrój, dotychczas znana jako „ze smakiem”, od kwietnia br. dostępna jest pod nową nazwą: „z nutą”. Zmianie uległa nie tylko nazwa, ale także wygląd i skład produktów. Wszystkie warianty smakowe zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Do oferty niskokalorycznych napojów dołączyły również dwa nowe smaki w wersji limitowanej: z nutą limonki i mięty oraz z nutą pomarańczy i mango. Dzięki dodatkowi substancji słodzącej z liści stewii, dwa nowe połączenia smakowe Żywiec Zdrój „z nutą” zawierają o 30% mniej kalorii, niż pozostałe niskokaloryczne produkty z linii.
Dobrze znana linia niskokalorycznych napojów Żywiec Zdrój zmieniła się. Produkty smakowe – od teraz dostępne jako „z nutą” – zyskały nowy wygląd etykiet oraz zmieniony skład. Nowe etykiety mają za zadanie jeszcze wyraźniej podkreślić przyjemny, owocowy smak napojów. Od teraz napoje Żywiec Zdrój „z nutą” zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Wszystkie produkty są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników, a ich skład oparty jest na krystalicznej wodzie źródlanej. Co więcej, oferta napojów „z nutą” poszerzona została o dwa nowe, ciekawe połączenia orzeźwiających smaków: Żywiec Zdrój z nutą limonki i mięty oraz Żywiec Zdrój z nutą pomarańczy i mango – oba dostępne są w wersji limitowanej. Nowe warianty, dzięki zastosowaniu substancji słodzącej z liści stewii, zawierają o 30% mniej kalorii niż pozostałe niskokaloryczne produkty z linii „z nutą”.
Żywiec Zdrój „z nutą” to propozycja dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, jednak od czasu do czasu mają ochotę na owocowy, orzeźwiający smak. W regularnej sprzedaży, w szerokiej dystrybucji napoje dostępne są w 4 podstawowych wariantach smakowych – truskawka, cytryna, jabłko, brzoskwinia. Dwa nowe warianty smakowe, pomarańcza-mango i limonka-mięta, dostępne są w wersji limitowanej.
Kampania promocyjna linii „z nutą” pod hasłem „Poczuj nutę owocowej przyjemności” prowadzona jest w telewizji, Internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także obejmuje promocję w wybranych punktach sprzedaży. Działania uzupełniają aktywności PR i działania niestandardowe. Komunikacja rozpoczęła się w czerwcu tego roku.
Niskokaloryczne napoje Żywiec Zdrój „z nutą” dostępne są w szerokiej dystrybucji w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi:
• 2,29 zł dla pojemności 500ml
• 3,19 zł zł dla pojemności 1,5 litra