Żywiec Zdrój Soczysty – eksplozja z natury!

Zwracasz uwagę na to, co pijesz, ale choć znasz korzyści, wynikające z picia wody, najczęściej sięgasz po coś ze smakiem? W diecie Twojej rodziny woda jest już obecna, ale co jakiś czas masz ochotę na owocową odmianę? Wybierz - Żywiec Zdrój Soczysty!

Produkt jest idealną propozycją dla osób, które najczęściej sięgają po napoje, ale jednocześnie poszukują najbardziej naturalnego rozwiązania. Jest też doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą zadbać o odpowiednie nawyki żywieniowe swojej rodziny, ale nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie wody z sokiem owocowym czy kompotu. Żywiec Zdrój Soczysty to eksplozja z natury, zamknięta w poręcznej butelce. Lekki napój powstał, dzięki innowacyjnemu połączeniu naturalnej wody mineralnej i soku owocowego.

Żywiec Zdrój Soczysty dostępny jest w trzech ulubionych przez Polaków wariantach smakowych: jabłkowym, cytrynowym oraz wiśniowym. Do wyboru są butelki o mniejszej pojemności 0,5 oraz większe - 1,5 l.

Marka Żywiec Zdrój od lat edukuje o roli zdrowego nawodnienia. Picie naturalnej wody bez wątpienia jest najzdrowszym rozwiązaniem, ale każdy z nas czasem sięga po słodkie napoje.  Żywiec Zdrój Soczysty to sposób, by nie rezygnując ze smaku, sięgać po to, co najlepsze z natury. Poszerzając, swoje portfolio Żywiec Zdrój konsekwentnie pozostaje Po Stronie Natury, oferując napój będący niepowtarzalnym połączeniem dwóch naturalnych składników: wody i owoców.

Sugerowana cena detaliczna:

0,5 l – 2,29 zł

1,5 l – 3,99 zł, 

O firmie

Firma Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej[1]. Wieloletnia tradycja i ogromne doświadczenie sprawiły, że Żywiec Zdrój stał się dla konsumentów synonimem jakości, którą gwarantują najwyższe standardy wydobycia i butelkowania. Firma od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę wprowadzając napoje, będące połączeniem najwyższej jakości wody ze smakiem owoców. Czerpiąc  ze źródeł Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne, przyjazne miejsce pracy i wsparcie społeczności lokalnych. Realizuje też inicjatywy o charakterze edukacyjnym, takie jak: „Mamo, Tato, wolę wodę” czy „Woda na Start”, których celem jest poprawa wiedzy oraz zmiana postaw, zachowań i nawyków związanych z nawodnieniem i dietą, oraz promujący postawy i działania proekologiczne program „Po stronie natury”.

[1] Źródło: Żywiec Zdrój S.A.za Nielsen, Żywiec Zdrój S.A. osiągnął najwyższy udział równy 29,3% w kategorii wody butelkowanej (z uwzględnieniem tzw. wód smakowych) w rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze i winno-cukiernicze, Stacje Benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe w okresie I-XII 2015

Zobacz także

Newsletter popupNEWSLETTER

Ustawienia prywatności

Ustawienia prywatności

W Serwisie stosujemy pliki cookie i inne podobne narzędzia śledzące. Stosowanie plików funkcjonalnych jest obowiązkowe i niezbędne do poprawnego działania Serwisu. Pozostałe pliki cookies będą stosowane wyłącznie wówczas, gdy wyrazisz na nie zgodę.

Aby wyrazić zgodę, aktywuj stosowanie wybranych plików cookie poprzez przesunięcie suwaka do pozycji aktywnej. W każdej chwili możesz zmienić wyrażone zgody. W stopce Serwisu znajdziesz "Ustawienia prywatności" / "Ustawienia cookies", które ponownie otworzą niniejsze okno wyboru.

Szczegółowe informacje o stosowaniu cookies znajdziesz w Polityce cookies. Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Ogólnej Polityce prywatności oraz Polityce prywatności Usług dodatkowych dostępnej w stopce Serwisu.

Obowiązkowe
Analityczne
Preferencje
Targetujące lub trackujące