Słońce, woda, piękno polskich gór i lasów. Pokaż nam piękne polskie krajobrazy. Do 22 kwietnia br. czekamy na zgłoszenia do konkursu fotograficznego „Po Stronie Natury”, organizowanego przez National Geographic Polska i Żywiec Zdrój.
„Byłam już na niejednym krańcu świata i zawsze podczas tych podróży towarzyszyła mi jedna myśl - świat jest naprawdę fascynujący! Konkurs fotograficzny “Po Stronie Natury” ma zachęcić do obserwacji i eksploracji piękna Polski”. - wyjaśnia Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Polska.
,,W ramach programu Po Stronie Natury, od 8 lat konsekwentnie przekonujemy Polaków, że warto dbać o środowisko naturalne i pokazujemy proste sposoby na to, jak każdy z nas w codziennym życiu może robić coś wartościowego dla przyrody. Konkurs ,,Po Stronie Natury” to doskonała okazja, aby docenić piękno polskich krajobrazów i zwrócić uwagę na to jak ważne jest troska o naturę.” – mówi Michał Schilbach z Żywiec Zdrój, jeden z jurorów konkursu.
Wszyscy miłośnicy fotografii mogą nadsyłać swoje prace do 22 kwietnia br. za pośrednictwem strony www.postronienatury.national-geographic.pl Zdjęcia zgłoszone do konkursu będą oceniane przez Jury, w którego skład wchodzą:
- Martyna Wojciechowska - dziennikarka i podróżniczka, redaktor naczelna magazynu National Geographic Polska oraz National Geographic Traveler,
- Marcin Dobas, ratownik GOPR, płetwonurek. Specjalizuje się głównie w zdjęciach podróżniczych, krajobrazowych i przyrodniczych
- Michał Schilbach, Starszy Kierownik Marki, Żywiec Zdrój SA, od kilkunastu lat zawodowo związany z marketingiem. Krakowianin, zakochany w polskich górach.
Nagrodami w konkursie „Po stronie natury” oprócz publikacji zdjęć na łamach National Geographic Polska, są:
1 miejsce
Aparat Fotograficzny Fujifilm X-T1 z obiektywem Fujinon XF18-135mm
2 miejsce
NO LIMITS by ITAKA - Fotowyprawa do Maroko.
Wyróżnienia
10 kompletów książek National Geographic: Marcin Dobas, Fotowyprawy, czyli 9 opowieści oraz Marcin Kydryński, Lizbona. Muzyka moich ulic.
Każdy uczestnik może przesłać do 15 fotografii. Każde zdjęcie musi posiadać: tytuł, opis, miejsce jego zrobienia oraz rok, w którym zostało wykonane. Szczegółowe informacje o sposobie zgłaszania zdjęć znajdują się w regulaminie konkursu, który dostępny jest na stronie www.postronienatury.national-geographic.pl Głównym Partnerem konkursu jest Żywiec Zdrój.
Konkurs fotograficzny „Po stronie natury” jest elementem programu, w ramach którego Żywiec Zdrój już od 2009 roku wspólnie z partnerami podejmuje działania na rzecz środowiska naturalnego i edukuje, jak dbać o otaczającą nas przyrodę. Celem Konkursu jest zwiększenie zainteresowania tematyką troski o naturę. Konkurs ma również poszerzyć świadomość społeczną na temat programu „Po stronie natury”.
E-wydanie można pobrać w:
Znajdziesz nas też na:
Szczegółowe informacje o konkursie:
Małgorzata Kubaś
Projekty Specjalne Burda International
email: [email protected]
Katarzyna Owsianko
Dział Marketingu Żywiec Zdrój
email: [email protected]
O ORGANIZATORZE
National Geographic to legenda wśród magazynów, z historią sięgającą ponad 125 lat. To pismo dla ludzi o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących wybitną fotografię i dbających o ochronę środowiska. Na jego łamach można znaleźć artykuły o najnowszych odkryciach archeologicznych i paleontologicznych, niezwykłych kulturach, przyrodzie, historii, medycynie. Porusza także tematy społeczne i polityczne, opisuje konflikty, problemy ekologiczne i efekty zmian klimatycznych. Obecnie, poza flagową edycją amerykańską, ukazuje się 37 wydań lokalnych, czytanych co miesiąc przez 60 mln osób na świecie. Za tytułem stoi największe towarzystwo naukowe na świecie, które do tej pory sfinansowało 10 tysięcy grantów. To dzięki National Geographic Society odkryto między innymi legendarne miasto Inków Machu Picchu, wrak Titanica, szkielet superkrokodyla w piaskach Nigru.
O PARTNERZE
Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej[1]. Wieloletnia tradycja i ogromne doświadczenie sprawiły, że Żywiec Zdrój stał się dla konsumentów synonimem jakości, którą gwarantują najwyższe standardy wydobycia i butelkowania. Firma od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę wprowadzając napoje, będące połączeniem najwyższej jakości wody ze smakiem owoców. Czerpiąc ze źródeł Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne, przyjazne miejsce pracy i wsparcie społeczności lokalnych. Realizuje też inicjatywy o charakterze edukacyjnym, takie jak: „Mamo, Tato, wolę wodę” czy „Woda na Start”, których celem jest poprawa wiedzy oraz zmiana postaw, zachowań i nawyków związanych z nawodnieniem i dietą, oraz promujący postawy i działania proekologiczne program „Po stronie natury”.
[1] Źródło: Żywiec Zdrój S.A.za Nielsen, Żywiec Zdrój S.A. osiągnął najwyższy udział równy 29,3% w kategorii wody butelkowanej (z uwzględnieniem tzw. wód smakowych) w rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze i winno-cukiernicze, Stacje Benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe w okresie I-XII 2015