Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Żywiec Zdrój. Już od 1 czerwca widzowie będą mogli zobaczyć emitowane równolegle dwa spoty reklamowe, których głównym bohaterem jest natura. Działania reklamowe prowadzone będą wielokanałowo i potrwają do końca sierpnia.
W ramach kampanii przygotowano dwa 30-sekundowe spoty reklamowe. W pierwszym z nich to natura pokazuje, co daje człowiekowi, i jak niewiele chce w zamian. W drugim, Żywiec Zdrój – głosem konsumentów – dziękuje za wybieranie marki, dzięki czemu w ramach programu „Po stronie natury” udało się wspólnie z partnerami posadzić 5 milionów drzew oraz odnowić 300 km szlaków turystycznych w Beskidach. Reklamy będzie można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych oraz na kanale YouTube. Zaplanowano również kampanię display oraz działania na FaceBooku.
Żywiec Zdrój to lider w kategorii wody butelkowanej w Polsce. Marka od wielu lat realizuje działania mające na celu troskę o środowisko naturalne i w zachęca Polaków do dbania o przyrodę. W ramach rozwoju strategii Żywiec Zdrój chce jeszcze mocniej podkreślać ten właśnie element DNA marki.
Żywiec Zdrój to nie tylko krystalicznie czysta woda o najwyższej jakości. To marka, za którą od lat stoją określone wartości. Żywiec Zdrój dba o naturę, z której wydobywa najczystszą wodę i daje ją konsumentom, aby mogli zdrowo żyć. W ramach nowego pozycjonowania marki chcemy jeszcze mocniej podkreślać te dwa filary – mówi Anna Bogel-Malicka, Marketing Manager Żywiec Zdrój.
Kreację ATL kampanii przygotowała agencja Young&Rubicam, za działania w Internecie odpowiada VML, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Zobacz nasze reklamy:
https://youtu.be/Zp3NqlOemFI
https://youtu.be/QIz2HED9TNI