„Żywiec Zdrój gaz z sokiem” powstał z myślą o osobach, które doceniają walory wody gazowanej, ale lubią też intensywny, owocowy smak.
Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej, ale firma od lat posiada w swoim portfolio również inne napoje będące połączeniem najwyższej jakości wody ze smakiem owoców – zarówno w wersji gazowanej jak i niegazowanej. Wprowadzenie na rynek „Żywiec Zdrój gaz z sokiem” jest naturalną konsekwencją chęci rozwoju naszego portfolio produktów – mówi Agnieszka Getler–Kicman, Marketing Manager w firmie Żywiec Zdrój.
„Żywiec Zdrój gaz z sokiem” dostępny jest w dwóch wersjach smakowych – z sokiem z pomarańczy i z sokiem z cytryn oraz w dwóch poręcznych pojemnościach – 0,5l oraz 1l.
Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszyć będą działania promocyjne w punktach sprzedaży. Na czerwiec zaplanowano również kampanię reklamową, obejmującą działania ATL, BTL i on-line.
Sugerowana cena detaliczna: 0,5l – 2,49 zł; 1l – 3,39 zł.