Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się puszki Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta z wizerunkami influencerów! Nowy design powstał we współpracy z czołowym youtuberem Jakubem Pateckim, znanym jako Patec Wariatec oraz niezwykle popularną streamerką gamingową Nieuczesaną, czyli Karoliną Brodnicką. Limitowana edycja puszek o pojemności 330 ml będzie dostępna w całej Polsce i obejmie wszystkie warianty smakowe.
Jakub „Patec” Patecki jest związany z Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta już od kilku sezonów, dlatego zamieszczenie wizerunku twórcy na puszkach było kolejnym krokiem tej niezwykle owocnej współpracy. Jego podobizna pojawi się na wariantach: Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Cytryny i Mięty (sklepy spożywcze w całej Polsce) oraz Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Mango i Marakui (puszka dostępna jedynie w sieci Żabka). Wersja smakowa Pomarańcza-Grejpfrut została uatrakcyjniona o grafikę z Nieuczesaną i będzie można ją kupić w sklepach spożywczych na terenie całego kraju.
- Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta oferuje orzeźwienie, oczywiście bez cukru, kalorii i konserwantów. Wiemy, jak trudno może być niektórym osobom zmienić dotychczasowe przyzwyczajenia, dlatego w tym roku do przejścia na zdrowe orzeźwienie będą namawiać ulubieńcy młodych. Mamy nadzieję, że z ich pomocą uda nam się przekonać wszystkich, że można przyjemnie orzeźwić się bez grama cukru – wskazuje Klaudia Krawczyk, senior brand manager marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz.
Znani i lubiani
Jakub "Patec" Patecki jest youtuberem, który od lat tworzy treści cenione przez młodzież. W serwisie YouTube ma ponad 1,5 miliona subskrybentów. Kocha wyzwania i na bieżąco relacjonuje podróże oraz swoją pasję związaną ze sportami ekstremalnymi, np. himalaistyką. W tym roku w maju udało mu się zdobyć szczyt Mount Everest.
Karolina Brodnicka w sieci znana jest jako Nieuczesana. To jedna z najpopularniejszych polskich streamerek, która na swoje transmisje przyciąga tysiące widzów. W internecie zajmuje się jedną ze swoich największych pasji - grami wideo, z których rozgrywki streamuje od prawie ośmiu lat na swoim kanale Twitch, na którym zebrała ponad 375k obserwujących.
O Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta
Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta to połączenie mocno gazowanej wody i smakowej kombinacji naturalnych, owocowych aromatów. To produkt dla osób, które chcą się orzeźwiać bez kalorii, sztucznych barwników czy konserwantów. Produkt jest dostępny w trzech wariantach: Żywiec Żdrój i Naturalna Nuta: cytryny i mięty, pomarańczy i grejpfruta oraz mango i -marakui. Limitowana edycja puszek będzie dostępna w sprzedaży od 1 czerwca do 30 września 2024 r., bądź do wyczerpania zapasów. Za design puszek odpowiada agencja Wilk Studio, natomiast konwersję do druku oraz opracowanie kolorystyczne przygotowało Centralne Repro Studio Chespa.