Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój

Dawid Borowiec

Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.

Dołączenie do zespołu Żywiec Zdrój zbiegło się w czasie z rozpoczęciem kampanii edukacyjnej marki na temat wprowadzenia w Polsce systemu depozytowego, rozszerzeniem portfolio produktów w opakowaniach z recyklingu oraz wypełnieniem zobowiązania, w ramach którego firma przeprowadziła zbiórkę i przekazała do przetworzenia taką samą ilość plastiku, jaką wprowadziła w 2020 roku na rynek. Pierwszym zadaniem nowego dyrektora marketingu Żywiec Zdrój będzie kampania utrzymana w duchu brand activism.

- Wyczuwalny w firmie od lat etos zrównoważonego rozwoju zobowiązuje. Ponieważ troska o środowisko naturalne wpisana jest w DNA marki, jestem głęboko przekonany, że razem z całym zespołem będziemy mogli podejmować ambitne akcje mające na celu ochronę planety. Co więcej, liczę na to, że działania marki Żywiec Zdrój będą motywować innych graczy na rynku do przyłączenia się do nas i podjęcia wyzwania One Planet. One Healthkomentuje Dawid Borowiec.

Dawid Borowiec posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu największych marek na rynku FMCG. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał pod koniec lat 90., pracując w Unileverze i Johnson&Johnson. Następnie przez 10 lat związany był z producentem słodyczy Mondelez International, gdzie pełnił funkcje m. in. dyrektora marketingu marki Milka na Europę oraz globalnego dyrektora marki Milka. Od 2012 roku Borowiec pracował jako dyrektor marketingu kategorii Food na Polskę i kraje bałtyckie oraz jako senior marketing director na Europę Wschodnią w PepsiCo, gdzie spędził ponad 6 lat. W połowie 2018 roku, przeszedł do Hortexu, gdzie jako wiceprezes ds. marketingu i strategii troszczył się o rozwój marki.

Do głównych zadań nowego dyrektora marketingu Żywiec Zdrój należy planowanie i egzekucja strategii marketingowych prowadzonych w obrębie poszczególnych linii produktów z portfolio firmy oraz nadzorowanie działań marki w projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju.

Zobacz także

Newsletter popupNEWSLETTER

Ustawienia prywatności

Ustawienia prywatności

W Serwisie stosujemy pliki cookie i inne podobne narzędzia śledzące. Stosowanie plików funkcjonalnych jest obowiązkowe i niezbędne do poprawnego działania Serwisu. Pozostałe pliki cookies będą stosowane wyłącznie wówczas, gdy wyrazisz na nie zgodę.

Aby wyrazić zgodę, aktywuj stosowanie wybranych plików cookie poprzez przesunięcie suwaka do pozycji aktywnej. W każdej chwili możesz zmienić wyrażone zgody. W stopce Serwisu znajdziesz "Ustawienia prywatności" / "Ustawienia cookies", które ponownie otworzą niniejsze okno wyboru.

Szczegółowe informacje o stosowaniu cookies znajdziesz w Polityce cookies. Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Ogólnej Polityce prywatności oraz Polityce prywatności Usług dodatkowych dostępnej w stopce Serwisu.

Obowiązkowe
Analityczne
Preferencje
Targetujące lub trackujące