Logo Żywiec Zdrój - napis falujący jak płynący potok

A Ty jak kibicujesz? MOCNO czy LEKKO? Nowa kampania firmy Żywiec Zdrój®

W kwietniu br. ruszyła nowa kampania marketingowa firmy Żywiec Zdrój pod hasłem „A Ty jak kibicujesz? MOCNO czy LEKKO?”. Działania nawiązują do nadchodzących piłkarskich rozgrywek i dotyczą portfolio wód gazowanych Żywiec Zdrój®. Kampania promocyjna obejmować będzie aktywności w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży. Działania potrwają do połowy lipca br.

Z okazji nadchodzącego mundialu Żywiec Zdrój wprowadza na rynek limitowaną serię butelek wód gazowanych o pojemności 1,5 litra. Zmiany dotyczą dwóch produktów: Żywiec Zdrój® Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój® Mocny Gaz. Ich etykiety zostały rozbudowane o elementy graficzne związane z kibicowaniem m.in. biało-czerwona szarfa i hasło „A Ty jak kibicujesz? MOCNO czy LEKKO?”. Podobne motywy znajdą się także na opakowaniach zbiorczych, ozdobionych dodatkowo zdjęciami wiwatujących kibiców.

Motyw przewodni kampanii nawiązuje do różnego poziomu nagazowania krystalicznej wody źródlanej i wyboru, jakiego mogą dokonać konsumenci sięgając po produkty od Żywiec Zdrój. Żywiec Zdrój® Mocny Gaz gasi nawet ekstremalne pragnienie i jest propozycją dla osób, które poszukują dużego nagazowania oraz mocnego orzeźwienia. Żywiec Zdrój® Lekki Gaz charakteryzuje się subtelnym nagazowaniem, przez co orzeźwia nie tracąc przy tym delikatnych bąbelków.

Kampania promocyjna obejmować będzie działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały także aktywacje w punktach sprzedaży – na otwartej powierzchni sklepu i przy półkach z produktem.

Dodatkowo w ramach kampanii od 23 kwietnia do 3 czerwca br. konsumenci będą mogli wygrać personalizowane koszulki kibica poprzez wzięcie udziału w konkursie „12. zawodnik”. Zasady są niezwykle proste. Wystarczy kupić dowolne produkty od Żywiec Zdrój za min. 30 zł na maksymalnie trzech paragonach, wejść na stronę 12zawodnik2018.pl, a następnie stworzyć i odebrać koszulkę.

Za koncept, kreację oraz działania w Internecie odpowiada agencja VML, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.  Za koncepcję kreatywną i kompleksową obsługę aktywacji 12. Zawodnik odpowiada NAV agency.

Zobacz także

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Niezbędne pliki cookies

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.).
Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Akceptuję cookies analityczne

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie.
Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Akceptuję cookies personalizujące

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Akceptuję cookies targetujące

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.

Więcej informacji można znaleźć w oświadczeniu o plikach cookie.