W kwietniu br. ruszyła nowa kampania marketingowa firmy Żywiec Zdrój pod hasłem „A Ty jak kibicujesz? MOCNO czy LEKKO?”. Działania nawiązują do nadchodzących piłkarskich rozgrywek i dotyczą portfolio wód gazowanych Żywiec Zdrój®. Kampania promocyjna obejmować będzie aktywności w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży. Działania potrwają do połowy lipca br.
Z okazji nadchodzącego mundialu Żywiec Zdrój wprowadza na rynek limitowaną serię butelek wód gazowanych o pojemności 1,5 litra. Zmiany dotyczą dwóch produktów: Żywiec Zdrój® Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój® Mocny Gaz. Ich etykiety zostały rozbudowane o elementy graficzne związane z kibicowaniem m.in. biało-czerwona szarfa i hasło „A Ty jak kibicujesz? MOCNO czy LEKKO?”. Podobne motywy znajdą się także na opakowaniach zbiorczych, ozdobionych dodatkowo zdjęciami wiwatujących kibiców.
Motyw przewodni kampanii nawiązuje do różnego poziomu nagazowania krystalicznej wody źródlanej i wyboru, jakiego mogą dokonać konsumenci sięgając po produkty od Żywiec Zdrój. Żywiec Zdrój® Mocny Gaz gasi nawet ekstremalne pragnienie i jest propozycją dla osób, które poszukują dużego nagazowania oraz mocnego orzeźwienia. Żywiec Zdrój® Lekki Gaz charakteryzuje się subtelnym nagazowaniem, przez co orzeźwia nie tracąc przy tym delikatnych bąbelków.
Kampania promocyjna obejmować będzie działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały także aktywacje w punktach sprzedaży – na otwartej powierzchni sklepu i przy półkach z produktem.
Dodatkowo w ramach kampanii od 23 kwietnia do 3 czerwca br. konsumenci będą mogli wygrać personalizowane koszulki kibica poprzez wzięcie udziału w konkursie „12. zawodnik”. Zasady są niezwykle proste. Wystarczy kupić dowolne produkty od Żywiec Zdrój za min. 30 zł na maksymalnie trzech paragonach, wejść na stronę 12zawodnik2018.pl, a następnie stworzyć i odebrać koszulkę.
Za koncept, kreację oraz działania w Internecie odpowiada agencja VML, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL. Za koncepcję kreatywną i kompleksową obsługę aktywacji 12. Zawodnik odpowiada NAV agency.