Żywiec Zdrój po raz kolejny zostaje najcenniejszą marką wodną

Już po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na rynku, zajmując aż 2. miejsce w kategorii napojów bezalkoholowych.

Powstała na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego firma od lat utrzymuje pozycję lidera. Obecnie to największa marka na rynku napojów bezalkoholowych o blisko 10-procentowym udziale w jego wielkości[1]. Firma jest też uznawana za najbardziej odpowiedzialną społecznie wśród producentów w Polsce[2] ponieważ ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury oraz kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych. Zgodnie z realizowaną misją, w ofercie firmy znajdują się produkty umożliwiające dokonywanie prawidłowych wyborów, w tym krystaliczna górska woda źródlana w atrakcyjnych dla dzieci opakowaniach. W ten sposób, firma stara się pomóc opiekunom w kształtowaniu odpowiednich wyborów żywieniowych wśród dzieci.

Wyróżnienie dziennika Rzeczpospolita dla marki Żywiec Zdrój jest potwierdzeniem, że troska o odpowiednie nawodnienie Polaków przynosi efekty. Konsumenci coraz chętniej do picia wybierają wodę, dzięki czemu rynek wody butelkowanej rośnie. Sam produkt, który oferuje Żywiec Zdrój, jest najczęściej wybierany przez konsumentów w stosunku do oferty innych producentów[3]. Woda Żywiec Zdrój butelkowana jest w takiej postaci, w jakiej stworzyła ją natura. Dzięki temu, niskiej mineralizacji oraz trosce o jakość i bezpieczeństwo produktu, Żywiec Zdrój jest odpowiedni do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku i stanu zdrowia, nawet dla tak szczególnych grup jak niemowlęta, dzieci, kobiety w ciąży i karmiące.

[1] 9,9% na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska  (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział  wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe

[2] Za: MillwardBrown, Badanie reputacji producentów w Polsce, n=1500, 2015 i 2017

[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 09.01-02.07 2017, CAWI, n=1200  (200  miesięcznie),, osoby w wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu, na podstawie pytania: "Którą markę wody butelkowanej kupuje Pan(i) najczęściej?"

Zobacz także

Newsletter popupNEWSLETTER

Ustawienia prywatności

Ustawienia prywatności

W Serwisie stosujemy pliki cookie i inne podobne narzędzia śledzące. Stosowanie plików funkcjonalnych jest obowiązkowe i niezbędne do poprawnego działania Serwisu. Pozostałe pliki cookies będą stosowane wyłącznie wówczas, gdy wyrazisz na nie zgodę.

Aby wyrazić zgodę, aktywuj stosowanie wybranych plików cookie poprzez przesunięcie suwaka do pozycji aktywnej. W każdej chwili możesz zmienić wyrażone zgody. W stopce Serwisu znajdziesz "Ustawienia prywatności" / "Ustawienia cookies", które ponownie otworzą niniejsze okno wyboru.

Szczegółowe informacje o stosowaniu cookies znajdziesz w Polityce cookies. Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Ogólnej Polityce prywatności oraz Polityce prywatności Usług dodatkowych dostępnej w stopce Serwisu.

Obowiązkowe
Analityczne
Preferencje
Targetujące lub trackujące