„Najlepsze czerpiemy z natury”
Ruszyła nowa kampania wody źródlanej Żywiec Zdrój
5 maja wystartowała nowa kampania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Działania reklamowe prowadzone będą wielokanałowo i potrwają do końca sierpnia. Po raz kolejny twarzą kampanii będzie Sebastian Karpiel – Bułecka – ambasador marki i programu „Po stronie natury”.
W ramach kampanii przygotowanych zostało łącznie 5 spotów (3x 30’, 60’ oraz 90’), w których lektorem jest Sebastian Karpiel-Bułecka. Reklamy będzie można obejrzeć w telewizji oraz sieci kin Cinema City, gdzie spoty będą wyświetlane bezpośrednio przed największymi tytułami oraz premierami filmów. Dodatkowo, działania reklamowe od 12 maja prowadzone będą w Internecie z wykorzystaniem kanału YouTube. Filmy wyświetlane w sieci będą połączone z konkursem. To widz, odpowiadając na pytania w trakcie filmu, będzie mógł zadecydować o jego zakończeniu. Interaktywnej zabawie towarzyszy awatar Sebastiana Karpiela-Bułecki. Muzyk jest też ambasadorem kolejnej, VI już edycji programu „Po stronie natury”.
Żywiec Zdrój to nie tylko krystalicznie czysta źródlana woda, ale i zbiór wartości, które za nią stoją – siła, wytrwałość i naturalność. Jedno i drugie czerpiemy z tego samego źródła: z gór Beskidu Żywieckiego. – mówi Magdalena Kosińska, Marketing Manager Żywiec Zdrój. W nowej reklamie wody źródlanej Żywiec Zdrój pokazujemy korzenie marki, ale przede wszystkim tak ważne dla Polaków tradycję i autentyczność. Stanowią one element naszej wspólnej tożsamości oraz natury każdego z nas. W naszych kampaniach zachęcamy, by być po stronie natury i czerpać z niej to, co najlepsze. – dodaje Kosińska.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz egzekucję reklamy odpowiedzialny jest Y&R, za aktywację
w ramach YT odpowiada VML, zaś zakupu mediów dokonał dom mediowy Mediacom.