Żywiec Zdrój
  • O FIRMIE
  • KARIERA
  • PRODUKTY
  • O WODZIE
  • DLA MEDIÓW
  • SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • KONTAKT
    • Lista dystrybutorów
    • Polityka prywatności
    • Ustawienia prywatności
    • Polityka cookies
    • Kodeks etyczny
    • Mapa strony

o Firmie

Dowiedz się więcej
Skocz do
  • Danone
  • Historia firmy
  • Zarząd
  • Misja
  • Wartości
  • Inspiracja z gór
  • Społeczna odpowiedzialność
  • PO STRONIE NATURY
  • Produkcja
  • Nasze lokalizacje
  • Nagrody

DANONE - Tworzymy razem zdrowszą przyszłość

Żywiec Zdrój jest częścią grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.

W Polsce DANONE działa w 4 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne dla osób chorych (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez wytwarzane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju planety.

Przeczytaj więcej o DANONE na danone.pl.

Historia firmy

Wszystko zaczęło się od małej rozlewni wody czerpanej ze źródeł leżących na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego. Dzisiaj działamy w pięciu lokalizacjach zatrudniając blisko 600 pracowników, a nasze udziały wartościowe w rynku wody butelkowanej przekraczają 30%. Jesteśmy największym producentem wody butelkowanej w Polsce i od wielu lat niekwestionowanym liderem rynkowym. To dowód ogromnego zaufania, jakim konsumenci darzą nasze produkty.

Dowiedz się więcej

Zarząd

Frédéric Guichard

Prezes Zarządu

Od października 2017 kieruje firmą Żywiec Zdrój S.A. jako Prezes Zarządu. Posiada 20 lat doświadczenia w sektorze FMCG i marek premium, w marketingu i rozwoju rynków eksportowych. Z DANONE związany jest od 1999r., w tym od 2009r. z branżą wód butelkowanych. Karierę w tym segmencie rozpoczął jako Dyrektor Marketingu odpowiedzialny za wody niegazowane, a następnie również gazowane w ramach takich marek, jak EVIAN, VOLVIC, BADOIT, LA SALVETAT. W 2014 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego w spółce EVIAN VOLVIC INTERNATIONAL. Ukończył studia inżynierskie w Ecole Nationale Superieure d'Arts et Metiers oraz marketing i komunikację w Ecole Supérieure de Commerce w Paryżu.

Misja

Misja Żywiec zdrój zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i jesteśmy po stronie natury

Wartości

Wartości, którymi się kierujemy definiują nasz stosunek do klientów, dostawców i pracowników.

Humanizm
Otwartość
Bliskość
Entuzjazm

Inspiracja z gór

Inspirację
czerpiemy z gór

Jesteśmy nieodłącznie związani z Beskidem Żywieckim, skąd pochodzi nasza firma i gdzie ma swoją siedzibę. Żywiecczyzna to nasza mała ojczyzna.

Obejrzyj film i zachwyć się pięknem natury, która nas inspiruje.

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Marka odpowiedzialna społecznie.

Ze szczególną troską dbamy o środowisko naturalne, tworzenie przyjaznego
miejsca pracy i wsparcie społeczności lokalnej.

Dowiedz się więcej

PO STRONIE NATURY

Jesteśmy po stronie natury

Zywiec Zdrój prowadzi działalność w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu. Przyświeca nam wizja One Planet. One Health, bo ludzie i planeta stanowią wspólny ekosystem, w którym jeden element nie może funkcjonować bez drugiego.

Pobierz raport

5 kluczowych projektów

prowadzonych w zakresie edukacji, ekologii i bezpieczeństwa

Lider rankingu

firm o najwyższym Indeksie Efektywnej Reputacji pod względem odpowiedzialności publicznej

27 mln zł

przekazanych na programy społeczne, dotacje i darowizny oraz inwestycje i rozwój lokalnej infrastruktury

10 edycji

flagowych inicjatyw: Po Stronie Natury oraz Mamo, tato, wolę wodę!

Produkcja

Butelkujemy wodę w takiej postaci
jaką stworzyła ją natura.

Nasze zadanie to dbać o najwyższą jakość i bezpieczeństwo wydobywanej wody.

Jakość w Żywiec Zdrój

Na jakość składają się wszystkie doświadczenia towarzyszące konsumpcji produktu, czyli jego funkcjonalność, dostępność, odpowiedni czas i sposób podania. Jakość zależy od wielu różnorodnych czynników, które musimy uwzględnić. Obecnie nie skupiamy się tylko na dostarczaniu wysokiej jakości i bezpieczeństwie produktu, ale też silnie dążymy do zapewnienia wiarygodności, niezawodności i poczucia, że nasi konsumenci i klienci nie będą zawiedzeni naszym produktem czy serwisem. Niegdyś mówiono o kontroli jakości, która polegała na sprawdzaniu produktu i odrzucaniu tego, który nie spełniał wymagań. Dziś mówimy o zapewnieniu jakości, czyli kontroli całego cyklu życia produktu, na wszystkich jego etapach - od pomysłu, przez dostawców, fabryki, magazyny, transport, aż po półkę sklepową. Na jakość ma więc wpływ każdy pracownik naszej firmy.

Systemy zarządzania

Wysoka jakość oraz bezpieczeństwo wód i napojów są naszymi priorytetami. Dążymy do zaspokajania oczekiwań konsumentów, dostarczając bezpieczne i najwyższej jakości produkty, troszcząc się o środowisko naturalne oraz zapewniając odpowiednie warunki pracy. Wszystko w oparciu o Zintegrowany System Zarządzania w którego skład wchodzą normy: ISO 9001 - System Zarządzania Jakością, FSSC 22000 - System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności, PN-N-18001 - System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy. Systemy są certyfikowane przez zewnętrzną, specjalizującą się w tym zakresie organizację, a ich funkcjonowanie jest co roku oceniane podczas audytów kontrolnych.

Bezpieczeństwo żywności

W kwestii bezpieczeństwa nie ma miejsca na kompromis. Każdy produkt musi być bezpieczny i zdrowy. Dlatego kontrolujemy wszystkie etapy produkcji i dystrybucji, dbając o jakość i bezpieczeństwo żywności. Wszystko po to, by na sklepowe półki trafiły produkty najwyższej jakości. Na zadowolenie związane z konsumpcją produktu mają wpływ nie tylko działania w fabryce, ale również wszystko to, co dzieje się w procesach poprzedzających produkcję i następujących po niej. Dlatego też dokładnie badamy wodę, surowce i opakowania naszych produktów. Nie tylko kontrolujemy proces produkcyjny w fabrykach oraz transport i dostawę, ale także monitorujemy standardy przechowywania i ekspozycji produktu na sklepowej półce. Opinia osób, do których finalnie trafiają nasze produkty, jest dla nas w tym zakresie niezwykle istotna.

Nasze lokalizacje

ŻYWIEC ZDRÓJ S.A.

Cięcina, ul. Św.Katarzyny 187,
34-350 Węgierska Górka

FABRYKA W JELEŚNI

ul. Suska 46
34-340 Jeleśnia

FABRYKA W MIROSŁAWCU

ul. Sprzymierzonych 71
78-650 Mirosławiec

BIURO W WARSZAWIE

ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
Tel. 22 548 71 00

FABRYKA W RZENISZOWIE

Koziegłowy, ul. Spółdzielcza 77
42-350 Rzeniszów

FABRYKA W RADZIECHOWACH–WIEPRZU

ul. Przemysłowa 8,
34-382 Radziechowy - Wieprz

Nagrody

Nasze starania znajdują potwierdzenie.

Nasza firma była wielokrotnie nagradzana za działalność biznesową. Zostaliśmy docenieni w różnorodnych rankingach i konkursach m.in. za jakość naszych produktów, siłę marek, działalność społeczną i osiągnięcia biznesowe.

  • nagrody biznesowe
  • nagrody konsumenckie
Kreatura
w kategorii ambient za niestandardowe działania na Helu w ramach projekt "Po stronie natury". Organizatorem konkursu jest VPF Communications.
Superbrands 2015/2016 oraz Superbrands Created in Poland
organizatorem konkursu jest The Superbrands Ltd., które wyłania i nagradza najmocniejsze marki obecne na lokalnych rynkach.
Złote godło Trusted Brand 2014
Organizatorem konkursu jest Reader's Digest - badanie European Trusted Brands. W latach 2009-2011 oraz w roku 2004 i 2005 marka Żywiec Zdrój również zdobyła Złote Godło w rankingu na najbardziej zaufane marki.
Pracodawca Godny Zaufania 2011
Firma została uhonorowana tym prestiżowym tytułem w kategorii branża spożywcza w ramach III edycji konkursu organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą, którego ideą jest promowanie prawidłowych i godnych naśladowania wzorców zachowania pracodawcy.
Mecenas Edukacji Ekologicznej 2013
Nagroda przyznawana przez Fundację Ekologiczną Arka.
Twarze Biznesu 2011
W 2011 roku Marek Wojtyna, Prezes Żywiec Zdrój S.A., otrzymał wyróżnienie w kategorii etyka w branży spożywczej. Tytuł przyznawali menedżerowie wiodących spółek w Polsce. Organizatorami plebiscytu był „Dziennik Gazeta Prawna” oraz TVN CNBC.
Dobroczyńca roku 2013
W kategorii "Współpraca z organizacją pozarządową". Firma Żywiec Zdrój S.A., zgłoszona do konkursu przez Fundację Nasza Ziemia, we współpracy z którą od 2008 roku realizujemy program "Po stronie natury".
Odpowiedzialny Pracodawca 2011
Lider HR – konkurs, którego celem jest upowszechnianie oraz propagowanie właściwych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej oraz strategii integracji spraw personalnych ze sprawami biznesowymi.
Filary Polskiej Gospodarki 2013
Firma zajęła II miejsce w województwie śląskim w rankingu organizowanym przez "Puls Biznesu". Zwycięzcy zostali wskazani przez lokalne samorządy gminne.
Laur Powiatu Wałeckiego 2011
Przyznany przez Radę Powiatu Wałcz, na terenie którego działa fabryka w Mirosławcu w kategorii działalność gospodarcza dużych przedsiębiorstw.
Ulubiona Marka 2015 - wybór konsumentów
nagroda w kategorii Woda przyznana w ogólnopolskim badaniu konsumenckim, mającym na celu wyłonienie najsilniejszych, ogólnopolskich marek w 53 kategoriach. Badanie przeprowadzone przez instytut GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego.
Złoty paragon
Nagroda Kupców Polskich - czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL - ogólnopolskiego pisma FMCG - wyróżnili najlepsze produkty na rynku FMCG.
HIT Mamo, To Ja 2015
w kategorii najlepszy napój dla wody Żywiec Zdrój Zdrojek. Konkurs organizowany jest przez magazyn dla rodziców "Mamo, to ja".
Media Trendy 2014
Wyróżnienie za kampanię Żywioł Riders w kategorii innowacyjne platformy i nowe kanały komunikacji.
Złoty Paragon 2013
Nagroda Kupców Polskich - czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL - ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody za produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce.
Przebój FMCG2014
W kategorii woda przyznany przez czytelników magazynu Życie Handlowe.
Hit "Mamo to ja" 2013
Najlepsze dla dziecka - dla kampanii Mamo, tato, wolę wodę! Nagroda przyznana została przez Redakcję Mamo to ja.
Srebna Perła rynku FMCG 2013
W kategorii napoje dla Żywiec Zdrój Smak-łyk o smaku malinowym! Perły rynku FMCG to konkurs wyłaniający najbardziej udane premiery roku 2012 w kilkudziesięciu kategoriach.
Najlepszy Produkt 2013
Brązowy medal dla wody Żywiec Zdrój Zdrojek. Nagroda dla wody dla dzieci o pojemności 0,33l, w kategorii Żywność dla dzieci, konkurs organizowany przez Wiadomości Handlowe.
Nagroda Specjalna Najlepsze dla Dziecka 2011
W 2011 roku woda Żywiec Zdrój w ramach plebiscytu organizowanego przez magazyn „Dziecko” została uhonorowana nagrodą specjalną przyznawaną przez specjalistów z Centrum Zdrowia Dziecka.
Premium Brand 2013
Marka Wysokiej Reputacji - reputacja marek w badaniu Premium Brand oceniana jest na podstawie na 4 wymiarów: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy i społecznego zaangażowania.
Najmocniejsza Polska MARQA 2011
W latach 2005-2010 marka Żywiec Zdrój otrzymała pierwszą nagrodę w rankingu najmocniejszych polskich marek MARQA w kategorii woda i napoje bezalkoholowe. W roku 2011 roku marka zdobyła drugą pozycję. Ranking jest organizowany przez firmę doradczą Ernst & Young oraz dziennik „Rzeczpospolita”.
Srebrna statuetka Effie 2013
Dla programu Po Stronie Natury w kategorii "long term marketing excellence". Effie Awards to coroczny konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe.
  • O FIRMIE
  • KARIERA
  • PRODUKTY
  • O WODZIE
  • DLA MEDIÓW
  • SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • KONTAKT

Lista dystrybutorów Polityka prywatności Ustawienia prywatności Polityka cookies Kodeks etyczny Mapa strony

COPYRIGHT © Żywiec Zdrój 2019

Nasze korzenie

A tak to się zaczęło…

Nie byłoby marki Żywiec Zdrój, gdyby nie źródło znajdujące się na terenie nazywanym Wzgórzem Abrahamów. Walory dostępnej tam wody docenili nie tylko mieszkańcy Cięciny - malowniczo położonej miejscowości, w której mieści się aktualnie siedziba firmy Żywiec Zdrój S.A. Siłę tego źródła i tkwiący w nim potencjał dostrzegli też twórcy marki Żywiec Zdrój – bracia Mieczysław i Stanisław Bizoń oraz ich wspólnicy, którzy zdecydowali się założyć w tym miejscu firmę. Postanowili uruchomić jak na ówczesne czasy bardzo innowacyjny biznes. Był rok 1992. Polacy żegnali się z latami pustych sklepowych półek, kolejek i towarów na kartki, z nadzieją patrząc na ożywienie gospodarcze. Jednak rynek wód w butelce praktycznie nie istniał. W sklepach dostępne były tylko gazowane mineralne wody lecznicze oraz stołowe. Polacy nie pili wody i zdawali się nie dostrzegać, że jest ona najzdrowszym sposobem nawodnienia organizmu. Dotarcie do konsumentów z nowym produktem jawiło  się jako prawdziwe wyzwanie. Pomimo to, po miesiącach przygotowań, ustaleń i analiz oraz uzyskaniu niezbędnych pozwoleń i skompletowaniu parku maszynowego, 23 kwietnia 1993 roku z linii produkcyjnej zeszła pierwsza butelka niegazowanej wody źródlanej Żywiec Zdrój. Jej nazwa nawiązywała do miejsca pochodzenia - Żywiecczyzny, a obecność na etykiecie wizerunku cesarza Franciszka Józefa dodatkowo akcentowała związek marki z regionem dawnej Galicji.

Być liderem

Firma dynamicznie się rozwijała i poszerzała swoją ofertę. Nasz produkt stawał się coraz popularniejszy, a Dział Sprzedaży powiększył się z jednej do dwóch osób. Jeszcze w tym samym roku wprowadziliśmy do produkcji wodę gazowaną i… działaliśmy dalej. Okres największych zmian i najbardziej dynamicznego rozwoju przypadał na lata 1994-2001. W lipcu 1998 roku został uruchomiony drugi zakład produkcyjny w Cięcinie, natomiast dwa lata później rozpoczęliśmy produkcję wody gazowanej w fabryce w Mirosławcu. Przełomową datą w naszej historii był marzec 2001 roku. Właśnie wtedy firma została przekształcona w spółkę akcyjną i dołączyła do Grupy DANONE. Ta zmiana zagwarantowała dostęp do wiedzy eksperckiej i najnowocześniejszych technologii. Dzięki temu firma średniej wielkości stała się poważnym graczem na rynku wód butelkowanych. W 2005 roku w Jeleśni została otwarta najnowsza i zarazem jedna z najnowocześniejszych fabryk Grupy DANONE. W tym samym roku postawiliśmy kolejny ważny krok – na rynek wprowadzony został innowacyjny produkt: Żywiec Zdrój Smako‑Łyk. To połączenie wody niegazowanej ze smakiem owoców, będące alternatywą dla wysoko słodzonych, kolorowych napojów, podbiło serca konsumentów i przyczyniło się do dalszego rozwoju firmy. Nie bez powodu w 2008 roku postanowiliśmy wprowadzić taki produkt w wersji gazowanej. W grudniu 2010 roku Dywizja Wodna Danone w Polsce powiększyła  się o fabrykę w Rzeniszowie, gdzie w 2011 roku uruchomiona została produkcja Dobrowianki oraz Żywiołu, a firma zaczęła planować kolejne inwestycje.

HUMANIZM

Człowiek jest dla nas najważniejszy. Akceptujemy różnice między nami, a nasze wzajemne relacje chcemy opierać na głębokim szacunku dla drugiego człowieka. Głęboko wierzymy, że to właśnie różnice między pracownikami naszej firmy (mające podłoże kulturowe, narodowe, regionalne, osobowościowe) stanowią naszą siłę, decydują o naszej wyjątkowości i wspierają dynamikę rozwoju firmy. Naszym decyzjom zawsze przyświeca troska o człowieka, niezależnie od tego czy jest on konsumentem, pracownikiem czy obywatelem.

Nasze rozumienie HUMANIZMU:

HUMANIZM to dzielenie się, jasne działanie, dialog, praca zespołowa. Odpowiedzialność to troska o bezpieczeństwo pracowników i produktów, zaangażowania w problemy społeczne i w ochronę środowiska. Poszanowanie drugiego człowieka jest respektowaniem lokalnych różnic kulturowych, szanowaniem partnerów związkowych i handlowych, dbaniem o rozwój współpracowników.

OTWARTOŚĆ

W naszych wzajemnych relacjach najważniejsze są szczerość, bezpośredniość, koleżeństwo i rzetelność informacyjna. Istotne z punktu widzenia firmy jest dzielenie się doświadczeniem oraz „głód wiedzy”, który jest pożywką dla naszej wyobraźni i inspiracją dla nowych rozwiązań. Otwartość pozwala na sprawną komunikację międzyludzką i sprawia, że działania firmy są dla nas bardziej zrozumiałe, a przez to jesteśmy bardziej efektywni. Otwartość to ciekawość, chęć poszukiwania i siła napędowa rozwoju firmy.

Nasze rozumienie OTWARTOŚCI:

Różnorodność jest źródłem bogactwa i zmian, nieustanną szansą. Ciekawość to patrzenie w przyszłość, umiejętność słuchania innych, odrzucanie uprzedzeń, wyobraźnia. Zaradność to zdolność szybkiego reagowania, energiczność, elastyczność, łatwość przystosowania się. Prostota natomiast to przedkładanie praktyki nad teorię, prostych działań nad formalizm

BLISKOŚĆ

BLISKOŚĆ jest tą wartością, która wspiera budowanie dobrych relacji w firmie, sprzyja wzajemnemu rozumieniu i tworzy sprawne, efektywne zespoły. Zgodnie z tą wartością nasza firma promuje postawy pracowników, którzy aktywnie kształtują skuteczną współpracę i rzetelną, szybką komunikację.

Nasze rozumienie BLISKOŚCI:

Bliskość to umiejętność bycia blisko innych: współpracowników, konsumentów i klientów, dostawców, akcjonariuszy i społeczności, uczestniczenie w ich życiu codziennym.

ENTUZJAZM

To wartość, która buduje w firmie twórczą atmosferę, tworzy klimat zdrowej rywalizacji, ale również współpracy. Szczególnie ważna dla nas jest odwaga w podejmowaniu decyzji.

Nasze rozumienie ENTUZJAZMU:

Nie ma dla nas granic, a przeszkody są po to, by je pokonywać. Entuzjazm to odwaga zrywania z biurokratycznymi przyzwyczajeniami, podejmowania ryzyka i przecieranie nowych szlaków, umiejętność przezwyciężania niepowodzeń. Pasja to zdolność przekonywania i inspirowania innych, umiejętność przekraczania swoich możliwości w drodze ku doskonałości. Natomiast apetyt na wyzwania to chęć ciągłego rozwoju, bycia najlepszym.

wczytywanie

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Niezbędne pliki cookies

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.).
Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Akceptuję cookies analityczne

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie.
Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Akceptuję cookies personalizujące

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Akceptuję cookies targetujące

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.

Więcej informacji można znaleźć w oświadczeniu o plikach cookie.

Żywiec Zdrój S.A. stosuje na tej stronie internetowej pliki cookies w celu poprawnego funkcjonowania strony (niezbędne cookies), pomiaru i analizy użycia strony internetowej (cookies analityczne), dostosowania jej do Twoich zainteresowań (cookies personalizujące) oraz do przedstawienia trafnych reklam i informacji (cookies targetujące). Klikając przycisk zgody poniżej wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie przez Żywiec Zdrój S.A. plików cookies dla celów wskazanych powyżej. Za pomocą ustawień przeglądarki można określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj komunikat cookie.

Dostosuj politykę prywatności AKCEPTUJĘ